zaterdag 10 maart 2018

Stay Tuned: verhuisbreak!

Dag allemaal,

Vorige week bereikte me een vraag "waar de blog van zaterdagochtend was". Op dat moment realiseerde ik me dat niet alle lezers me via social media volgen. Niet iedereen opent de wekelijkse blog via Facebook of Twitter. Daar had ik namelijk aangekondigd dat ik er een paar weken tussenuit moest. Ik ben namelijk aan het klussen en verhuizen.

Het gaat goed hoor, maar we zijn nog even heel druk. Ik mis het bloggen en het muziekmaken al. Een goed teken! Het is veel leuker om verhalen te schrijven of lekker gitaar te spelen dan om muren te verven, lampen op te hangen en verhuisdozen uit te pakken. Wat een chaos is het nog in huis...

Het is de bedoeling dat de blogjes vanaf half maart weer verschijnen. 
Hopelijk haken jullie niet af. Stay tuned!


Tot snel,


Anne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten